Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اپلیکیشن و نرم افزارنقد و بررسی

بهترین نرم افزارهای کنترل و مدیریت دسکتاپ از راه دور (Remote Desktop )

زمان مطالعه: 7 دقیقه

بهترین نرم افزار دسکتاپ از راه دور چیست؟ بدون شک Chrome Remote Desktop بهترین است، چرا که استفاده از آن آسان و رایگان است. ما سازگاری، قیمت، سهولت استفاده و ویژگی‌های دیگر نیز در این انتخاب مهم هستند. در ادامه به معرفی 5 برنامه مدیریت صفحه کامپیوتر از راه دور می پردازیم. را تجزیه و تحلیل کردیم تا بهترین گزینه‌ها را در زیر گردآوری کنیم.

بهترین نرم افزارهای کنترل و مدیریت دسکتاپ از راه دور (Remote Desktop )

به دلایل مختلف از جمله شیوع کرونا شما نمی توانید همیشه در مطب یا دفتر خود در سر کار باشید؛ با افزایش محبوبیت دورکاری برای کارمندان، بسیاری از کسب و کارها به شکلی پیش می روند که کارها از راه دور انجام می شوند. اما اگر کارمند شما به مشکلی برخورد کرد، چطور آن را از راه دور حل کنیم؟ بدون شک انتخاب یک برنامه مناسب مدیریت دسکتاپ دیگران از راه دور، کمک زیادی به شما خواهد کرد و متخصصین شما می توانند مشکلات سایر کارمندان را از راه دور حل کنند.

Chrome Remote Desktop
بهترین نرم افزار دسکتاپ از راه دور کلی

امکانات:

سازگاری: اندروید، iOS
قیمت: رایگان

Google’s Chrome Remote Desktop با بیش از 10 میلیون نصب، یک ابزار نرم افزار رایگان پیشرو برای دسترسی از راه دور است. در این برنامه اشتراک گذاری صفحه نمایش یا اتصال به رایانه دیگری آسان است. اگر به مشکل برخورد کردید، پشتیبانی از راه دور نیز در دسترس است. اما این همه امکانات این برنامه نیست. اگر قفل رایانه خود را در خانه فراموش کردید، دسترسی به آن و ایمن کردن آن از خانه کار ساده ای است. این برنامه از طریق تلفن، تبلت یا رایانه دیگران قابل دسترسی است. محیط این برنامه یک مدل فوق العاده کاربرپسند است که دسترسی از راه دور را ساده می کند. در مجموع، این یک برنامه قوی است که با استفاده از زیرساخت امن خود با جدیدترین فناوری وب برای پشتیبانی از کار شما، توسط گوگل پشتیبانی می شود.

محاسن:

پردازش کارآمد
ابزارهای توسعه دهنده عالی
آسان برای استفاده

معایب:

برخی نگرانی های مربوط به حریم خصوصی گزارش شده است
مرورگر پیش‌فرض محدود به Google است
سفارشی سازی محدود

connectwise


بهترین نرم افزار دسکتاپ از راه دور برای دسترسی تخصصی

امکانات:

سازگاری: لینوکس، مک، ویندوز
قیمت: ConnectWise یک دوره 14 روزه رایگان به کاربران ارائه می دهد. پس از آن، بسته به تعداد اتصالاتی که باید ایجاد کنید، سه پلن برای انتخاب وجود دارد.
با پشتیبانی کنترل ConnectWise، دسترسی به کامیپوتر دیگران بدون مشکل کار می کند، بنابراین می توانید حتی زمانی که کاربر پشت میز کار خود نیست  به دسکتاپ ها دسترسی داشته باشید. البته شما باید یک نصب کننده عامل دسترسی بسازید تا بتوانید چنین دسترسی سطح بالایی داشته باشید. سپس، می‌توانید فایل‌ها و پوشه‌ها را با هر کسی که دوست دارید به اشتراک بگذارید و با یک عملکرد ساده کشیدن و رها کردن، دسکتاپ خود را تمیز نگه دارید. با مجوزهای ویژه مبتنی بر نقش، می توانید انتخاب کنید که اسناد خصوصی خود را با چه کسی به اشتراک بگذارید؛ همچنین می‌توانید هنگام انجام تعمیرات به کاربران خود اطلاع دهید تا در جریان قرار گیرند. هنگامی که نیاز به ذخیره فایل‌ها دارید، می‌توانید از ویژگی جعبه ابزار برای ذخیره همه چیزهایی که نیاز دارید در حین اجرای اسکریپت‌های کوچک و سایر وظایف استفاده کنید. این یک ابزار جامع همه جانبه است که در مواقعی که به دسترسی تخصصی نیاز دارید عالی است.

محاسن:

آزمایشی رایگان در دسترس است
ابزارهای مدیریتی فوق العاده
گزارش عالی

معایب:

باید برای هر اتصال پرداخت جداگانه کرد
ممکن است برای کاربران مبتدی گیج کننده باشد
مشکل تأخیر در ارتباط ابری

Parallels
بهترین نرم افزار دسکتاپ از راه دور برای دسترسی به موبایل

امکانات:

سازگاری: مک، ویندوز، اندروید، iOS
قیمت: دو طرح برای Parallels با 14 روز آزمایش رایگان وجود دارد.
Parallels نرم‌افزاری است که مدت‌هاست مورد علاقه‌ بسیاری از کاربران قرار گرفته و با عملکرد تمام صفحه و ابزارهای زیاد برای ساده‌تر کردن زندگی شما هنگام کار از راه دور سرویس دهی می کند. ذره بین Lock’n’Go خوانایی فوق العاده ای دارد، بنابراین می توانید انتخاب کنید که متن خود چقدر بزرگ یا کوچک است.  به عنوان مثال، اگر از اندروید استفاده می کنید، می توانید برنامه های مورد علاقه خود را در صفحه اصلی خود قرار دهید. اگر کاربر مک هستید، احتمالاً کار با این برنامه را ساده می‌دانید، زیرا تمام حرکاتی را که قبلاً به استفاده از آنها عادت کرده‌اید، مانند تند کشیدن برای اسکرول یا فشار دادن برای زوم، در خود دارد. Parallels همچنین از هر موس بلوتوث خارجی یا ترک‌پد که ممکن است با iPadOS 13.4 استفاده کنید، پشتیبانی می کند. برای شروع، شما به سادگی کد QR منحصر به فرد خود را اسکن کنید یا پیوندی را برای اتصال دو دستگاه خود به اشتراک بگذارید.

محاسن:

سرعت بسیار بالا
دستگاه های تلفن همراه نامحدود
بهترین برای اجرای ویندوز در مک

معایب:

مشروط به مشکلات اتصال
بدون طرح رایگان
تحت ویندوز اجرا نمی شود

TeamViewer
بهترین نرم افزار دسکتاپ از راه دور سازگار

امکانات:

سازگاری: لینوکس، مک، ویندوز
قیمت: TeamViewer یک دوره آزمایشی 14 روزه را قبل از انتخاب طرح ارائه می دهد.
بیش از 2.5 میلیارد دستگاه از TeamViewer برای پشتیبانی فوق العاده و سازگاری گسترده آن استفاده می کنند. اگر از یک رایانه در دفتر کار خود، تلفن همراه یا حتی سرور دیگری استفاده می کنید شما می توانید ادامه کار خود را با استفاده از تیم ویئور در منزل انجام دهید. این برنامه به این منظور طراحی شده تا به کاربران این فرصت را بدهد که فوراً از تیم ها و مشتریان خود پشتیبانی کنند، چه اشکالات رایانه یا خرابی رایانه باشد و چه انجام کارهای عقب مانده در محل کار! برای کارمندان خود یک یادداشت دیجیتالی  بگذارید تا بتوانید بدون توجه به زمان روز به مرخصی رفته و ادامه کار خود را از راه دور انجام دهید. همچنین شما قادر به انجام امور خود در موبایل با تیم ویوئر هستید. اشتراک گذاری فایل و ویدئو کنفرانس یکپارچه برای همه جلسات شما، به علاوه یک صفحه سیاه که دسترسی از راه دور خصوصی را فراهم می کند در این برنامه قدرتمند وجود دارد. اگر ویندوز یا macOS دارید، می‌توانید از چاپ از راه دور نیز لذت ببرید.

محاسن:

بسیار کاربر پسند
در چندین پلتفرم موجود است
اتصال عالی
معایب:

کیفیت صدا تا حدی ضعیف است
مشکلات مربوط به اعتماد به شبکه ها و رایانه های شناخته شده
سرعت کمتر نسبت به رقبا

Zoho Assist
بهترین ارزش نرم افزار دسکتاپ از راه دور

امکانات:

سازگاری: مک، ویندوز، اندروید، iOS
قیمت: Zoho Assist دو نوع طرح ارائه می‌کند: پشتیبانی از راه دور و دسترسی بدون مراقبت. هر دو با یک دوره آزمایشی رایگان 15 روزه ارائه می شوند.
هنگامی که به پشتیبانی از راه دور مبتنی بر ابر با دسترسی از راه دور نیاز دارید، Zoho Assist یک انتخاب قابل اعتماد است. جلسات پشتیبانی از راه دور مبتنی بر وب برای پشتیبانی از مشتریان شما با خدمات مشتری عالی وجود دارد. شما به راحتی می توانید از دسترسی از راه دور بدون نظارت برای دستگاه راه دور خود استفاده کنید، خواه رایانه شخصی، لپ تاپ، دستگاه تلفن همراه یا سرور باشد. برای دسترسی از راه دور و عیب یابی مشکلات مشتری، به سادگی از طریق یک ایمیل دعوت نامه ارسال کنید. چت صوتی و تصویری هر دو در دسترس هستند، در صورت نیاز، هم در داخل و هم در خارج از LAN با گزینه های استقرار انبوه کاربران کار می کند. همچنین به لطف رمزگذاری SSL 256 بیتی AES، در طول جلسات زنده خود فایل ها را به صورت ایمن انتقال می دهید. 

محاسن:

عالی با انتقال فایل امن
انجام نظرسنجی آسان است

معایب:

برخی از مشکلات مربوط به به روز رسانی
فاقد ادغام رسانه های اجتماعی
مشکل اتصال

بهترین نرم افزار دسکتاپ از راه دور چیست؟
بهترین نرم افزار دسکتاپ از راه دور، Chrome Remote Desktop است. سازگاری، قیمت و سهولت استفاده از آن توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند. اما بهترین نرم افزار دسکتاپ از راه دور به عوامل زیادی بستگی دارد، مانند نوع کامپیوتر شما، نوع ویژگی های مورد نیاز و نحوه استفاده از سیستم. یکی دیگر از مواردی که کاربران می پرسند این است که نرم افزار دسکتاپ از راه دور چقدر هزینه دارد، بنابراین هنگام مقایسه، بودجه را به عنوان یک مورد جدی در نظر می گیریم. 

چگونه این گزینه‌های نرم افزار دسکتاپ از راه دور را انتخاب کردیم؟
در جستجوی بهترین نرم افزار دسکتاپ از راه دور در سال 2022، عوامل خاصی وجود داشت که ما آن را تجزیه و تحلیل کردیم. روش شناسی ما شامل:

ویژگی ها: تماس های ویدیویی، چت صوتی، ضبط جلسه و ناوبری در دو نمایشگر را ارائه می دهد یا خیر؟
هزینه: بودجه همیشه یک دغدغه است، بنابراین ما این مورد را لحاظ کردیم که هر نرم‌افزار چقدر هزینه دارد و برای قیمت چه چیزی دریافت می‌کنید. 
دسترسی: هر برنامه ممکن است به سیستم عامل های خاصی مانند ویندوز یا مک محدود شود. ما همچنین در نظر می گیریم که آیا هر برنامه از دستگاه های تلفن همراه پشتیبانی می کند یا خیر.
سرعت: نرم افزار دسکتاپ از راه دور اگر نتواند در حین کار همراه شما باشد بی فایده است، بنابراین سرعت عامل مهمی است که باید در انتخاب بهترین نرم افزار دسکتاپ سال 2022 در نظر بگیرید.
امنیت: حفظ حریم خصوصی همه چیز زمانی است که با مواد شخصی یا حساس کار می کنید، و امنیت را به نگرانی اصلی بسیاری از کاربران تبدیل می کند. ما پروتکل های امنیتی را تجزیه و تحلیل می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر برنامه دسکتاپ از راه دور قادر به محافظت از اطلاعات شما در حین کار است.

ریموت دسکتاپ چیست؟
ریموت دسکتاپ یک سیستم عامل یا نرم افزاری است که دسکتاپ رایانه شما را در سیستم خود به نمایش در می اورد و آن را کنترل می کند. هنگامی که از راه دور با رایانه خود کار می کنید، صفحه نمایش بر روی دستگاه اصلی نمایش داده می شود و کار شما را به عنوان رایانه میزبان منعکس می کند.

نرم افزار دسکتاپ از راه دور چیست؟
نرم افزار دسکتاپ از راه دور نوعی نرم افزار است که دو دستگاه را با استفاده از یک اتصال از راه دور به هم متصل می کند. می‌توانید از نرم‌افزار دسکتاپ از راه دور روی رایانه‌تان برای دسترسی به رایانه دیگری، چه لپ‌تاپ خانگی یا رایانه‌تان در دفتر استفاده کنید.

آیا نرم افزار دسکتاپ از راه دور ایمن است؟
به شرطی که اقدامات امنیتی مناسب را اجرا کنید. این به معنای داشتن رمز عبور ایمن، تنظیم احراز هویت دو مرحله ای (در صورت اجازه ارائه دهنده)، محدود کردن تعداد کاربران دسترسی از راه دور و استفاده از یک شبکه خصوصی مجازی است.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا